Uvijek radite s najnovijim verzijama sljedećih proizvoda:
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, SharePoint, OneDrive, OneNote, Publisher (samo za PC), Skype za firme, Access (samo za PC)
Bilježite svoje ideje na način koji vam najviše odgovara – pomoću tastature, olovke ili dodirnog zaslona.
Jednostavno oblikujte podatke u programu Excel pomoću alata koji prepoznaju uzorak i automatski unose podatke.
Stvarajte vlastite atraktivne dokumente programa Word jednostavnim umetanjem sadržaja iz PDF datoteka.
Dizajnirajte prilagođene marketinške materijale koji odgovaraju vašoj robnoj marki i klijentima.
Koristite potpuno instalirano okruženje Office na PC-jevima, Macovima, tabletima sa Windows operativnim sistemom, uređajima iPad® i tabletima sa Android™ te na većini mobilnih uređaja. Svaki korisnik može instalirati Office na 5 PC-jeva ili Macova, 5 tableta (sa sistemom Windows, iPada i tableta sa sistemom Android) i 5 mobitela.
Koristite e-poštu poslovne klase putem obogaćenog i dobro poznatog okruženja programa Outlook kojemu možete pristupiti s radne površine ili putem web-preglednika. Imajte svoj mailbox od 50 GB po korisniku i šaljite privitke veličine do 150 MB.
Uz OneDrive za firme svaki korisnik ima 1 TB osobnog prostora za pohranu u oblaku kojem može pristupiti s bilo kojeg mjesta. Jednostavno zajednički koristite dokumente s drugim korisnicima unutar i izvan firme ili ustanove te za svaku datoteku odredite ko je može vidjeti i uređivati.
Održavajte mrežne sastanke sa zvukom i videoprikazom pomoću zajedničkog korištenja ekrana jednim klikom i videokonferencija visoke rezolucije.
Komunicirajte putem poruka, govornih poziva i videopoziva te putem mrežnog statusa objavite svoju dostupnost drugima. Objavite svoje stanje prisutnosti, razmjenjujte poruke i audiopozive s korisnicima Microsoft Teamsa.
U Office 365 povežite timove pomoću servisa Microsoft Teams, koji objedinjuje poruke, sadržaje, osobe i alate, pa timovi imaju trenutačan pristup svemu što im je potrebno.
Softver za suradnju i poslovne aplikacije Yammer zaposlenicima omogućuju povezivanje s odgovarajućim osobama, razmjenu informacija među timovima te organiziranje projekata da bi bili efikasniji i brži.
Omogućite jednostavan pristup dokumentima i njihovo zajedničko korištenje uz 1 TB osnovnog prostora za pohranu i dodatnih 500 MB prostora za pohranu po korisniku
Stvarajte i uređujte dokumente programa Word, OneNote, PowerPoint i Excel u web browseru
Planner timu pojednostavnjuje stvaranje novih planova, organiziranje i dodjelu zadataka, zajedničko korištenje datoteka, razgovor o onome na čemu radite i praćenje napretka.
Izrađujte automatizirane tokova rada između aplikacija i servisa da biste dobivali obavijesti, sinkronizirali datoteke, prikupljali podatke i još mnogo toga uz Microsoft Flow koji ne zahtijeva kodiranje.
Uz garantovanu dostupnost tokom 99,9 % vremena uz ugovor o razini usluge s financijskom klauzulom ne morate se brinuti o tome hoće li vam servisi biti dostupni.
Najmodernija sigurnosna rješenja s pet slojeva sigurnosti i proaktivnim nadzorom pridonose zaštiti korisničkih podataka.
Vaši podaci pripadaju vama. Mi štitimo njih i vašu privatnost. Saznajte više
Ne morate plaćati nadogradnje na nove verzije. Pretplata obuhvaća ažuriranja. Nove verzije softvera redovito se isporučuju korisnicima Office 365.
Tehnička podrška
Migracija i prebacivanje starih mailova na Office 365
Poboljšajte svoj tim, zaštitite poslovanje i pojednostavnite upravljanje IT-jem uz jedno rješenje, izrađeno baš za vaš posao.
Hostirana pošta i kalendari poslovne klase kojima možete pristupati na svim uređajima.
Namijenjeno firmama kojima su potrebni napredni mrežni servisi i poslovni email.