Intercomp d.o.o. Visoko nudi kompletnu uslugu iz oblasti fiskalizacije te smo u prilici ponuditi nove fiskalne kase i uređaje po novog Zakonu čija primjena započinje od 1. septembra 2021.
Prvi korak je odabir odgovarajućeg fiskalnog uređaja ili kase za Vas. To možete učiniti sami ili uz naše konsultacije, na licu mjesta ili nas kontaktirajte.
Nakon što ste se odlučiti za uređaj, mi isti u prisustvu inspektora fiskaliziramo i uređaj je spreman za korištenje.
Usluga fiskalizacije iznosi 70,20 KM sa PDV i to je jedini dodatni trošak na cijenu uređaja koji postaje spreman za korištenje. U cijenu je uključena izrada dokumentacije za prijavu na Poreznu Upravu, inicijalno unošenje artikala, obuka – kao i podrška u prvim danima dok je rukovanje uređajem napoeznato, u što ulazi telefonska i internet podrška.
Ako imate potrebu za naprednijim vođenjem vašeg posla u ponudi imamo i naš Intercomp POS program sa touch modulom koji uz funkcije izdavanja računa nudi i druge naprednije opcije kao što su: obrada prijemnih listova, nivelacije cijena, automatski ispis naljepnica za artikle sa cijenama i barkodom, detaljni izvještaji o učinku i prodaji, potpuna usklađenost s knjigovodstvenim praksama, praćenje zaliha, izrada faktura i još mnogo toga.
Većina papirologije je naš posao. Da bi što brže uradili posao potrebni su nam sljedeći dokumenti koji ne moraju biti original:
1. Rješenje o registraciji preduzeća (Rješenje za STR, SZR)
2. JIB preduzeća (OBAVEZNO: ako preduzeće ima više poslovnih jedinica onda JIB svake prodajne jedinice zasebeno)
3. JMBG vlasnika ili direktora preduzeća ili ovlaštenog lica
4. PDV rješenje preduzeća (ako je poduzeće u sistemu PDV-a)
5. JMBG vlasnika prostora ili JIB vlasnika prostora
6. Pečat preduzeća
7. Ako kupca zastupa ovlaštenik onda i ovlaštenje
Nakon plaćanja ide naručivanje uređaja koji će na sebi imati serijski broj (IBFU) jedinstven za Vaše prodajno mjesto. Inspektor će doći kod nas, i izvršiti fiskalizaciju Vašeg uređaja. Nakon 48 sati naša je dužnost da isti isporučimo Vama, i obavimo obuku.
Tehnički pregled uređaja se vrši u našim prostorijama u Visokom, i obavezan je svake godine, i koji je obavezno unijeti u servisnu knjižicu (mi unosimo podatke). Jako je bitno da servisnu knjižicu držite na sigurnom mjestu, kao i Rješenje o fiskalizaciji koje ste podigli u Kantonalnoj Upravi. Servis, obuka, popravke bez upotrebe rezervnih dijelova (ukoliko je kasa u garanciji, rezervni dijelovi se ne plaćaju), instalacija, i bilo kakva pomoć prilikom korištenja kase ili uređaja su sadržani u našem godišnjem održavanju sa tehničkim pregledom.
Pravilnik o fiskalizaciji
Zakon o Fiskalnim sistemima FBiH (PDF)
Često Postavljena Pitanja i sve što trebate znati o fiskalizaciji
HCP Best Ba uputstvo za ručno korištenje kase
Tremol M20 uputstvo za ručno korištenje kase
Naš softver za vođenje posla je kompatibilan za većinu popularnih uređaja trenutno na tržištu.