Office 365 Business Essential

  • Cijena: 5,00 $ po korisniku / mjesečno
    Godišnja obaveza plaćanja 
  • Besplatno isprobajte
  • Najbolja opcija za firme koje trebaju poslovni email i druge online servise. Bez Office paketa aplikacija kao što su Word, Excel, itd.
 

Pretplatom Office 365 Business Essential obuhvaćeno je sljedeće:

 

 


Mrežni servisi

 


E-pošta i kalendari


Koristite e-poštu poslovne klase putem obogaćenog i dobro poznatog okruženja programa Outlook kojemu možete pristupiti s radne površine ili putem web-preglednika. Imajte svoj mailbox od 50 GB po korisniku i šaljite privitke veličine do 150 MB. 
 



Pohrana i zajedničko korištenje datoteka


Uz OneDrive za firme svaki korisnik ima 1 TB osobnog prostora za pohranu u oblaku kojem može pristupiti s bilo kojeg mjesta. Jednostavno zajednički koristite dokumente s drugim korisnicima unutar i izvan firme ili ustanove te za svaku datoteku odredite ko je može vidjeti i uređivati. 
 



Konferencije na internetu


Održavajte mrežne sastanke sa zvukom i videoprikazom pomoću zajedničkog korištenja ekrana jednim klikom i videokonferencija visoke rezolucije. 
 



Povezivanje putem izravnih poruka i Skypea


Komunicirajte putem poruka, govornih poziva i videopoziva te putem mrežnog statusa objavite svoju dostupnost drugima. Objavite svoje stanje prisutnosti, razmjenjujte poruke i audiopozive s korisnicima Skypea.  
 



Središte za timski rad


U Office 365 povežite timove pomoću servisa Microsoft Teams, koji objedinjuje poruke, sadržaje, osobe i alate, pa timovi imaju trenutačan pristup svemu što im je potrebno. 
 



Poslovna društvena mreža


Softver za suradnju i poslovne aplikacije Yammer zaposlenicima omogućuju povezivanje s odgovarajućim osobama, razmjenu informacija među timovima te organiziranje projekata da bi bili efikasniji i brži. 
 



Timska web-mjesta


Omogućite jednostavan pristup dokumentima i njihovo zajedničko korištenje uz 1 TB osnovnog prostora za pohranu i dodatnih 500 MB prostora za pohranu po korisniku 
 



Office Online


Stvarajte i uređujte dokumente programa Word, OneNote, PowerPoint i Excel u web browseru
 



Upravljanje poslom


Planner timu pojednostavnjuje stvaranje novih planova, organiziranje i dodjelu zadataka, zajedničko korištenje datoteka, razgovor o onome na čemu radite i praćenje napretka. 
 



Automatizacija rada


Izrađujte automatizirane tokova rada između aplikacija i servisa da biste dobivali obavijesti, sinkronizirali datoteke, prikupljali podatke i još mnogo toga uz Microsoft Flow koji ne zahtijeva kodiranje. 
 

 

Svim tarifama za Office 365 za posao obuhvaćeno je sljedeće:

 

 


Pouzdanost


Uz garantovanu dostupnost tokom 99,9 % vremena uz ugovor o razini usluge s financijskom klauzulom ne morate se brinuti o tome hoće li vam servisi biti dostupni.
 



Sigurnost


Najmodernija sigurnosna rješenja s pet slojeva sigurnosti i proaktivnim nadzorom pridonose zaštiti korisničkih podataka. 
 



Zaštita privatnosti


Vaši podaci pripadaju vama. Mi štitimo njih i vašu privatnost. Saznajte više
 



Ažurnost


Ne morate plaćati nadogradnje na nove verzije. Pretplata obuhvaća ažuriranja. Nove verzije softvera redovito se isporučuju korisnicima Office 365.

 

Uključeno od Intercompa

 

Tehnička podrška
Migracija i prebacivanje starih mailova na Office 365

Povezani proizvodi 

Office 365 Business, Office 365 paketi

Microsoft 365 Business

Poboljšajte svoj tim, zaštitite poslovanje i pojednostavnite upravljanje IT-jem uz jedno rješenje, izrađeno baš za vaš posao.

Office 365 paketi, Exchange online, mail u oblaku

Exchange Online

Hostirana pošta i kalendari poslovne klase kojima možete pristupati na svim uređajima.

Office 365 Business Premium

Office 365 Business Premium

Namijenjeno firmama kojima je uz internetske servise potrebna i najnovija verzija Office paketa za računare.